Внимание! Изменение условий оплаты. Подробнее
Attention! Change of payment terms. Read more
+7 495 648 92 92 Callback
Callback
Thank you!

Our managers will contact you as soon as possible.

Conference rooms

Renting a conference room in Moscow is not an easy task for those who organize business seminars, presentations and negotiations. Where can I find a room of the right capacity at an adequate price? Our answer is at Hotel «Milan», not far from the Domodedovskaya metro station.

advantages

What makes the conference rooms at Hotel «Milan» stand out

«Milan» Business Hotel offers various rooms for rent with a capacity of up to 350 persons. Each conference room is perfectly equipped in technical terms — event planners are provided with audio and video equipment, projectors, projection screens, high-speed Internet connection.

And individual air conditioning systems maintain an optimal microclimate in the room providing comfort for conference participants.

read more
Natural daylight in the rooms
Individual air conditioning systems
Modern presentation equipment and multimedia systems
Spacious lobby and relaxation areas for coffee breaks
Our rooms

We offer you conference rooms to choose from:

Table of the rooms' capacity
Name of the conference room Area (м2)
Capacity (number of persons)
Theatre Class O U Banquet Buffet table
Rossini 330 330 110 100 80 120 350
Stradivari 117 90 60 35 40 45 60
Verdi 55 50 30 15 25 20 40
Bellini 55 50 30 15 25 20 40
Verdi + Bellini 110 120 80 35 50 45 80
Vitali 32 27 15 10 14 - -
Gabrieli 32 27 20 10 14 - -
Vitali + Gabrieli 64 50 30 20 25 25 70
Vivaldi 30 25 15 10 14 - -
Boccherini 30 25 15 10 14 - -
Vivaldi + Boccherini
60 50 24 20 24 25 50
Paganini 30 25
15 10 14 - -
Tiberio 508 - - 150 - 190 350
Visconti 94 - - 32 - 40 50
Grut 550 - - 250 - 300 500
Rossini Conference Room
The status of your event will be emphasized by the impeccable interiors of the Rossini Banquet and Conference Hall which is located on the second floor of the hotel.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Banquet
;
Theatre
;
STAND UP
;
Area330 m 2
capacityof 350 persons
Verdi-Bellini Transformer Hall
The elegant Verdi-Bellini Hall is ideal for business events up to 120 persons.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Banquet
;
Theatre
;
STAND UP
;
Area110 m 2
capacityof 120 persons
Stradivari Conference Room
The bright and airy Stradivari Conference Hall is suitable for any event format.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Banquet
;
Theatre
;
STAND UP
;
Area117 m 2
capacityof 90 persons
Vitali-Gabrieli Transformer Hall
A transformer hall with a classic interior in light gray tones which is ideal for holding business conferences and presentations. Plain surfaces, strict straight curtains, classic spotlights — there is nothing here that could distract from the case.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Banquet
;
Theatre
;
STAND UP
;
Area64 m 2
capacityof 50 persons
Vivaldi-Boccherini Transformer Hall
The small bright conference room is made in a creamy-blueberry color scheme decorated with light snow-white chandeliers.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Banquet
;
Theatre
;
STAND UP
;
Area60 m 2
capacityof 50 persons
Paganini Conference Room
Paganini Conference Room is ideal for holding small business events, negotiations.
SEATING OPTIONS
U Shape
;
Theatre
;
Area30 m 2
capacityof 25 persons
We will be able to attract your attention

Organization of conferences

Мероприятия с количеством участников более 50 человек требуют специально оборудованной площадки. Если офис компании не позволяет провести масштабную встречу с партнерами или клиентами, владельцы бизнеса могут воспользоваться услугой аренды подходящего помещения необходимой вместимости. Конференц-залы в отеле «Милан» оснащены современной аппаратурой: аудио- и видеотехникой, демонстрационным оборудованием.

почему выгодно бронирование конференц-зала в гостинице
Аренда конференц-залов отелей дает предпринимателям возможность по доступной цене получить доступ к профессиональным инструментам ведения переговоров:
01
деловая зона, технически оборудованная согласно общепринятым критериям
02
возможность видеоконференцсвязи
03
респектабельная обстановка и удобное расположение
04
профессиональный обслуживающий персонал
Каждый конференц-зал гостиницы «Милан» укомплектован системой кондиционирования воздуха, мультимедийными системами и презентационной аппаратурой.
Преимущества конференц-залов гостиницы «Милан»
4-звездочный отель предлагает большой выбор площадок для проведения различных мероприятий:
  • Статусный конференц-зал «Россини» на 350 человек для масштабных совещаний
  • Элегантный зал-трансформер «Верди-Беллини», рассчитанный на 120 чел.
  • Площадка «Страдивари», оформленная в светлых тонах, оптимально подходящий для семинара на 90 участников
  • Классический зал-трансформер «Витали-Габриели» для встречи 50 деловых партнеров
  • Уютный вариант «Вивальди-Боккерини» аналогичной вместимости
В каждом из перечисленных помещений предусмотрены 4 схемы рассадки гостей. Для небольших тренингов можно забронировать площадку «Паганини» на 25 чел.

Наряду с бесплатным Wi-Fi, каждый конференц-зал в гостинице «Милан» предполагает доступ к службам поддержки офиса (принтеры, копировальное оборудование, организация торжественной церемонии подписания договора или процедуры награждения).

В отеле работают несколько ресторанов и банкетных заведений, в которых можно провести кофе-брейк или деловой обед/ужин. При проведении многодневных семинаров или тренингов можно забронировать номера различных категорий. В гостинице представлены и стандартные, и люксовые апартаменты.

Отели для конференций подбираются по стоимости, отзывам клиентов и транспортной доступности. Участники мероприятия оценят удобное расположение нашей гостиницы в центре Москвы – МКАД проходит всего в 4 км, а неподалеку от отеля расположены красивые места для отдыха – музеи-заповедники, парки «Яблоневый сад» и «Борисовские пруды». Гостям предоставляется бесплатная автостоянка.

оставить заявку
13

Next to us